We willen onze leerlingen de wereld leren kennen en met lef in het leven staan; vol zelfvertrouwen, creatief, initiatiefrijk, sociaal en bewust van hun maatschappelijke verantwoordelijkheid. Om ieders talent de ruimte te geven organiseren we tijdens en na schooltijd een breed scala aan cultuur- en sportactiviteiten. Daarnaast faciliteren we extra taal-, reken- en studiebegeleiding. Voorbeelden van activiteiten zijn: hockey, kleuterdans, kookles, taal is leuk, schoolvoetbal, mentorproject, rekenbuddy's, theaterles, natuurclub, fietslessen.

Aslan Muziekcentrum

Aslan Muziekcentrum verzorgt op onze school een doorlopende leerlijn! Aslan Muziekcentrum biedt voor het primair onderwijs o.a. de leerlijn muziek. Met deze leerlijn geeft Aslan Muziekcentrum invulling aan het huidige basispakket cultuureducatie. Een vaste vakdocent geeft wekelijks les waarin de leerlingen zich op een logische wijze muzikaal ontwikkelen. Door de muzieklessen aan te laten sluiten op de jaarplanning, wordt het echt een onderdeel van de school.

Hakan Uyrum 228x228
Contactpersoon: Hakan Uyrum

Lijm-lab

Leerlingen krijgen wekelijks beeldende vorming (BEVO). Deze lessen worden verzorgt door twee kunstenaars van Lijm-Lab. Zij zijn ook Cultuurcoach op de Huibersschool. Brenda Jonker is een van de oprichters van Lijm-Lab en heeft het meeste ervaring. Zo weet ze alles over de honderd talen waarmee kinderen spreken. Brenda is al sinds 2021 cultuurcoach op de Huibersschool en helpt jouw kind dus graag op weg om creatieve vaardigheden te verstevigen.

Laura Bolscher geeft les aan peuters, HBO studenten en werkt al ruim 2 jaar op de Huibersschool. Als kunstenaar doet ze onderzoek naar spelen. Laura kan op zoek naar kunstlessen op loopafstand of meehelpen bij de financiering ervan.

Pasfoto Brenda Jonker 1
Contact Brenda Jonker: brenda.jonker@lijm-lab.nl